Permulaan Semula penulisan Blog......

klu setiap kali macam ni jenuh ler.....nak kena buat blog setiap kali terlupa my pasword.....aduhhhhh!!!!!!

Monday, December 13, 2010

Hati Terluka…….dengan sikap manusia…..

Tak kusangka rupanya, ada juga yang akan menyakitkan hati yang sememangnya telah sakit…huhuhu….entahlah pelbagai sifat manusia yang boleh menyakitkan hati manusia yang len, tapi kenapa jadi sebegitu rupa…..pun x faham….kenapa manusia perlu menyakiti antara satu sama lain….ak dah malas nak melayan kerenah manusia yang sebegitu, sebab itu aku membuat keputusan untuk mendiamkan diri…huhuh…seperti ade pepatah mengatakan “Jika kebaikan dibalas kejahatan, itu adalah zalim. Tapi jika kejahatan dibalas kebaikan,itu adalah mulia dan terpuji”…..jadi kenapa masih ada lagi yang ingin berbuat di sebaliknya…..ak sendiri x faham, tapi kekadang bila terlampau baik, ade jugak yang akan memijak kepala…..ish3x….ape la nak jadi dengan manusia ni ek…..hurmmm….Pape pun ak dah tak nak masuk campur urusan korang lagi….pandai-pandai la, ek…..tapi pape pun minta maaf kepada yang berkenaan, jangan risau lepas ni aku akan mendiamkan diri….dan ini tak bermakna klu ak berdiam tu ak mengalah, tapi di sebaliknya ak ingin menjadi seorang yang berfikiran matang, buat pe nak bergaduh dengan hal-hal yang remeh….oleh itu aku akn berdiam, dan ingin kulihat sejauh mana ko akan bertindak…yang pasti aku akan melihat dan merenung perbuatan ko dari jauh, dan aku takkan mencampuri hal ko, jadi selamat meneruskan perbuatan ko tu……cukup tiba suatu hari ak x kan membalas apa-apa,cuma aku akan memberi hanya satu senyuman buat ko…itu sudah cukup memadai. buat ko….=)

No comments:

Post a Comment