Permulaan Semula penulisan Blog......

klu setiap kali macam ni jenuh ler.....nak kena buat blog setiap kali terlupa my pasword.....aduhhhhh!!!!!!

Thursday, December 30, 2010

MAJLIS KENDURI MY FRIEND DI KEDAH......

Masa ni adalah hari yang terbahagia buat kawan aku SAFWAN dan juga FIZAH......ini lah saat-saat bahagia mereka....aku berkawan dengan mereka dari kecil lagi.....sekarang semua dah besar dan dah pun berumah tangga....aku mendoakan kebahagian kengkawan aku......AMIN.....ini adalah diantara gambar yang di ambil.....


yang di bawah ni di ambil masa kenduri sebelah perempuan SAFWAN & IFRINI



Yang di bawah ni plak masa di TMN Kodiang....





Yang ni pulak masa di Titi Tinggi, Padang Besar, Perlis......


Apa-apa pun aku mendoakan agar mereka berbahagia sehingga ke akhir hayat.....moga dapat anak yang comel.....gambar di atas ni ada jugak kenangan dengan kengkawan SMKTB yang masa SPM dulu.....huhuhu......

No comments:

Post a Comment